A DRV Zrt. központi elérhetőségei:

Központi cím

A Társaság székhelye:

     Dunántúli Regionális Vízmű Zrt.

8600 Siófok, Tanácsház utca 7.

Postai levélcím:

Dunántúli Regionális Vízmű Zrt.

8601 Siófok, Pf. 59

Telefonos elérhetőség

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
(további információk az alábbiakban találhatók)

+36 80 240 240

Központi telefonszám (portaszolgálat):

+36 84 501 000

Fax szám:

+36 84 501 250

Elektronikus elérhetőség

Elektronikus levélcím:

drv.zrt@drv.hu

Hivatalos elektronikus kapcsolattartásra

szolgáló hivatali tárhely:                                           
DRVZRT, KRID: 201374920


A DRV Zrt. Ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége:

Antalné Berei Csilla ügyfélszolgálati osztályvezető; Ügyfélszolgálat, 8601 Siófok, Pf.:888; ugyfelszolgalat@drv.hu; 06-80/240-240 (külföldről hívható telefonszám: +36 84 999 240); fax szám: +36 84 501 299.

Telefonos elérhetőség

Hibabejelentés: +36 80 240 240 – 1-es menüpont 0:00- 24:00

Ingyenesen hívható telefonszám:

+36 80 240 240

Munkanapokon
7:30-tól 15:30-ig,
csütörtökön 20.00-ig

Faxszám:

+36 84 501 299

 

Külföldről hívható telefonszám:

+ 36 84 999 240

Minden nap
0:00–24:00

Automata szolgáltatásaink:

mérőállás-bediktálás,
folyószámlaegyenleg-lekérdezés,
általános tájékoztatások

 

Elektronikus elérhetőség

Elektronikus levélcímünk:

ugyfelszolgalat@drv.hu

 

Online szolgáltatásaink:

www.vizcenter.hu

 

Ügyfélkapus ügyintézés:

www.magyarorszag.hu

Formanyomtatvány erről a  linkről tölthető le

 

Postai levélcím

Levélcím:

DRV Zrt. Ügyfélszolgálat, 8601 Siófok, Pf. 888

 

 

Személyes ügyintézés céljából az alábbi ügyfélszolgálati irodát, fiókirodákat és információs pontokat keresheti fel:

Ügyfélszolgálati iroda

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Siófok
Fő u. 83.

8.00-15.00

8.00-14.00

8.00-15.00

8.00-20.00

8.00-14.00

 

Ügyfélszolgálati fiókirodák

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Barcs
Bimbó u. 6.

8.00-15.00

---

8.00-15.00

8.00-18.00

---

Balatonfüred
Kossuth u. 33.

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-18.00

8.00-12.00

Dombóvár
Hunyadi tér 2.

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-18.00

8.00-12.00

Fonyód
Ady Endre u. 5. I. emelet

8.00-15.00

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Keszthely
Vaszary K. u. 13.

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-18.00

8.00-12.00

Nagyatád
Zrínyi u. 78.

8.00-15.00

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Tapolca
Dózsa György u. 30.

8.00-15.00

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Siklós
Felszabadulás u. 76.

8.00-15.00

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Tamási
Rákóczi u. 35-37.

8.00-15.00

---

---

8.00-18.00

---

Velence
Szabolcsi u. 40.

8.00-15.00

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

 

Információs pontok

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Bóly
Hősök tere 12.

---

8.00-15.00

---

---

---

Kaposvár
Béke u. 41.

8.00-15.00

---

8.00-15.00

---

---

Marcali
Kossuth L. u. 49.

8.00-15.00

8.00-15.00

---

---

8.00-14.00

Fonyódon és Velencén a június 1. és augusztus 31. közötti időszakban kedden és szerdán is fogadjuk a felhasználókat 8.00-15.00 között.

A siófoki irodában készpénzes és bankkártyás, Balatonfüred, Keszthely és Dombóvár fiókirodákban bankkártyás befizetésre van lehetőség.

A felhasználási helytől függetlenül bármely ügyfélszolgálati irodában, fiókirodában vagy információs ponton intézheti ügyeit. Felhasználóinkat érkezési sorrendben fogadjuk.

Személyes ügyfélszolgálaton keresztül intézhető ügyek:

  • felhasználói adatok módosítása;
  • részszámlamennyiség módosítása;
  • mérőállás bejelentése;
  • személyes adatokat nem tartalmazó, általános jellegű információkérés a víziközmű-szolgáltatásról, a díjakról, a jogszabályokról, műszaki kérdésekről;
  • személyes adatokat is tartalmazó információkérés a felhasználási helyről, a fogyasztási adatokról, folyószámla állapotáról, a hátralékkezelés állapotáról;
  • felhasználói hibabejelentések, panaszok vagy beadványok, kérelmek és igények felvétele;
  • iratok, dokumentumok kiadása (nyomtatványok, igénylőlapok);
  • iratok, dokumentumok átvétele (kérelmek, igénylések).

Infovonalról részletesen

Az ingyenesen tárcsázható DRV-INFOVONAL a nap 24 órájában tájékoztatást nyújt a DRV Zrt. által biztosított szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ügyfélszolgálati munkatársaink hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 7.30-tól 15.30-ig, csütörtökön 7.30-tól 20.00-ig fogadják a hívásokat munkanapokon.

A DRV-INFOVONAL tárcsázása előtt kérjük, készítse elő vízdíjszámláját, szükséges ugyanis a számlán található 10-jegyű partnerazonosító szám megadása. A vízmérőállás automatikus rögzítésekor vízmérőjének gyári számát is használnia kell, míg számlaegyenlegének automatikus lekérdezésekor 8-jegyű egyedi folyószámla-azonosító számát kérjük Öntől.

A +36 80 240 240 tárcsázását követően, telefonkészüléke nyomógombjai segítségével az alábbi menüpontok közül választhat:

0. Panaszbejelentés (munkaidőben)

1. Hibabejelentés (0-24)

Az 1-es gomb választása esetén hívását 24 órás diszpécserszolgálatunk fogadja. Itt bejelentheti a meghibásodásokat, illetve a vízellátással kapcsolatos észrevételeit.

2. Mérőállás-bediktálás (0-24)

Mérőállását a nap 24 órájában bármikor rögzítheti ügyintéző nélkül is. Válassza a 2-es menüpontot, majd kövesse az utasításokat. Munkaidőben kérheti ügyintézőnk segítségét a mérőállás rögzítéséhez.

3. Folyószámla-egyenleg lekérdezése (0-24)

A DRV-INFOVONAL segítségével kényelmesen kérhet tájékoztatást aktuális számlaegyenlegéről telefonon. Válassza a 3-as menüpontot, majd kövesse az elhangzó utasításokat. Munkaidőben kérheti ügyintézőnk segítségét folyószámlájával kapcsolatban.

4. Ügyintézés számlázási ügyekben (munkaidőben)

5. Ügyintézés műszaki ügyekben (munkaidőben)

6. Aktuális tájékoztató (0-24)

7. Aktuális tájékoztató (0-24)

8. Aktuális tájékoztató (0-24)

9. Általános ügyintézés (munkaidőben)

Szolgáltatásaink „tone" üzemmódú telefonkészülékekkel vehetők igénybe.

 

Tájékoztató elektronikus ügyintézési lehetőségekről

Társaságunk az elektronikus ügyintézésről és bizalmi szolgáltatás általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény alapján biztosítja az elektronikus ügyintézést a felhasználók számára.

Társaságunkat a következő elektronikus ügyintézési csatornáinkon érhetik el.

Online ügyfélszolgálatunkon  keresztül a www.vizcenter.hu oldalon az alábbi ügytípusok intézhetők elektronikusan:

  • Levelezési cím módosítása
  • Névjavítás bejelentése
  • Számlák megtekintése
  • Számlamásolat kérése
  • Közbenső elszámolás készítése
  • Szennyvízdíj jóváírásának igénylése
  • Locsolási kedvezmény igénylése
  • Folyószámla-fizetés és követelésigazolás igénylése
  • Átlagfogyasztás módosítási kérelme
  • Csekk igénylése
  • Bankkártyás fizetés
  • Ellenőrző leolvasás
  • Vízmérőállás-rögzítés
     

1. A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen (SZÜF) biztosított központi szolgáltatáson keresztül is elérhetők vagyunk:
https://www.magyarorszag.hu/szuf_fooldal#szolgaltatas_lista,KS.DR

2. E-papír-szolgáltatáson keresztül (https://epapir.gov.hu) az alábbi ügyek indíthatók elektronikusan társaságunk felé:

  • Egyéb, a közüzemi szolgáltatáshoz kapcsolódó nem számlázási és műszaki bejelentések, észrevételek: tájékoztatáskérések, köszönetnyilvánítás
  • Felhasználót érintő adatváltozás bejelentése
  • Közüzemi szolgáltatáshoz kapcsolódó műszaki bejelentés
  • Közüzemi szolgáltatáshoz kapcsolódó társasházi bejelentés
  • Részletfizetési kérelem
  • Számlázással kapcsolatos észrevétel, kérelem
  • Új ivóvíz- és szennyvízbekötéssel kapcsolatos ügyintézés
  • Védendő felhasználókkal kapcsolatos ügyintézés

A portálra való bejelentkezéshez ügyfélkapus regisztráció szükséges. A bejelentkezést követően első lépésként a Dunántúl Regionális Vízmű Zrt.-t kell  kiválasztani a címzettek közül. Ezután kiválasztható az ügytípus, majd a levél szövege részben megteheti bejelentését. Amennyiben olyan megkereséssel fordul társaságunkhoz, melynek érdemi ügyintézéséhez kitöltendő nyomtatvány is szükséges, azt lehetőség szerint – a szükséges aláírásokkal ellátva – csatolja a bejelentéséhez.

Elektronikus aláírással nem rendelkező lakossági ügyfeleinknek is lehetőségük van elektronikus aláírást igénylő dokumentumot benyújtaniuk az úgynevezett AVDH- (azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés) szolgáltatással, a https://niszavdh.gov.hu oldalon keresztül.


3. Ügyfélkapus ügyintézés

Az ügyfélkapus ügyintézéshez ügyfélkapu-regisztráció szükséges.

A https://ugyintezes.magyarorszag.hu/szolgaltatasok/adonyomtatvany.html linkről elérhető Általános nyomtatványkitöltő program (ÁNYK) segítségével kitölthető nyomtatványok az Ügyfélkapun (www.magyarorszag.hu) keresztül továbbíthatók társaságunk felé.

A formanyomtatvány innen tölthető le.

Ügyfélkapun az alábbi nyomtatványok tölthetők ki:

  • Vízmérőállás-bejelentés
  • Folyószámla-lekérdezés
  • Részszámla-módosítás
  • Csekkpótlás


4. Hivatali Kapu

A szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyintézéshez felhasználóink az alábbi, az ügyfélszolgálati ügyintézésre fenntartott Hivatali Kapunkon keresztül kereshetnek meg minket:

Hivatal rövid neve: DRVUGYFSZ
KRID azonosító: 568257119


Társasági elektronikus kapcsolattartásra szolgáló hivatali tárhelyünk pedig a következő:

Hivatal rövid neve: DRVZRT

KRID: 201374920

 

5. Üzemszünet, üzemzavar esetén követendő eljárásrend

Üzemszünet, üzemzavar esetén az alternatív elektronikus felhasználói utak igénybevétele javasolt. Az ügyfélkapu mellett további elektronikus ügyintézési módok: e-mail (ugyfelszolgalat@drv.hu), online ügyintézés (Vízcenter applikáció), DRV-honlap (www.drv.hu).