A DRV Zrt. központi elérhetőségei:
Központi cím | |
A társaság neve és székhelye: | DRV Zrt. |
Postai levélcím: | DRV Zrt. |
Telefonos elérhetőség: (nem felhasználói ügyintézéshez) | +36 84 501 000 |
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: (DRV-infovonal felhasználói ügyintézéshez) | +36 80 240 240 |
Faxszám: | +36 84 501 250 |
Elektronikus elérhetőségEK | |
A DRV Zrt. hivatalos honlapja: Elektronikus levélcím: | |
Hivatalos elektronikus kapcsolattartásra szolgáló hivatali tárhely: | DRVZRT, KRID: 201374920 |
A DRV Zrt. ügyfélszolgálatának elérhetőségei:
A szervezeten belül illetékes vezető neve, elérhetősége:
Antalné Berei Csilla ügyfélkapcsolati osztályvezető; Ügyfélszolgálat, 8601 Siófok, Pf. 888; ugyfelszolgalat@drv.hu; +36 80 240 240 (külföldről hívható telefonszám: +36 84 999 240); faxszám: +36 84 501 299.
Telefonos elérhetőség | ||
Hibabejelentés: | +36 80 240 240, 1-es menüpont | 0:00–24:00 |
Ingyenesen hívható telefonszám: | +36 80 240 240 | Munkanapokon |
Faxszám: | +36 84 501 299 | |
Külföldről hívható telefonszám: | +36 84 999 240 | Minden nap |
Automata szolgáltatásaink: | mérőállás-bediktálás, | |
Elektronikus elérhetőség | ||
Elektronikus levélcímünk: | ||
Online szolgáltatásaink: | ||
Ügyfélkapus ügyintézés: |
| |
Postai levélcím | ||
Levélcím: | DRV Zrt. Ügyfélszolgálat, 8601 Siófok, Pf. 888 |
Személyes ügyintézés céljából az alábbi ügyfélszolgálati irodát, fiókirodákat és információs pontokat keresheti fel:
Ügyfélszolgálati iroda | Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
Siófok | 8.00–15.00 | 8.00–14.00 | 8.00–15.00 | 8.00–20.00 | 8.00–14.00 |
Ügyfélszolgálati fiókirodák | Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
Barcs | 8.00–15.00 | --- | 8.00–15.00 | 8.00–18.00 | --- |
Balatonfüred | 8.00–15.00 | 8.00–15.00 | 8.00–15.00 | 8.00–18.00 | 8.00–12.00 |
Dombóvár | 8.00–15.00 | 8.00–15.00 | 8.00–15.00 | 8.00–18.00 | 8.00–12.00 |
Fonyód | 8.00–15.00 | --- | --- | 8.00–18.00 | 8.00–12.00 |
Keszthely | 8.00–15.00 | 8.00–15.00 | 8.00–15.00 | 8.00–18.00 | 8.00–12.00 |
Nagyatád | 8.00–15.00 | --- | --- | 8.00–18.00 | 8.00–12.00 |
Tapolca | 8.00–15.00 | --- | --- | 8.00–18.00 | 8.00–12.00 |
Siklós | 8.00–15.00 | --- | --- | 8.00–18.00 | 8.00–12.00 |
Tamási | 8.00–15.00 | --- | --- | 8.00–18.00 | --- |
Velence | 8.00–15.00 | --- | --- | 8.00–18.00 | 8.00–12.00 |
Információs pontok | Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
Bóly | --- | 8.00–15.00 | 8.00–15.00 | --- | --- |
Kaposvár | 8.00–15.00 | --- | 8.00–15.00 | --- | --- |
Marcali | 8.00–15.00 | 8.00–15.00 | --- | --- | 8.00–14.00 |
Fonyódon és Velencén a június 1. és augusztus 31. közötti időszakban kedden és szerdán is fogadjuk a felhasználókat 8.00–15.00 között. |
Minden ügyfélszolgálati irodában, fiókirodában és információs ponton lehetőség van bankkártyás fizetésre. A siófoki irodában készpénzes és bankkártyás befizetésre is van lehetőség.
A felhasználási helytől függetlenül bármely ügyfélszolgálati irodában, fiókirodában vagy információs ponton intézheti ügyeit. Felhasználóinkat érkezési sorrendben fogadjuk.
Személyes ügyfélszolgálaton keresztül intézhető ügyek:
- felhasználói adatok módosítása;
- részszámlamennyiség módosítása;
- egyedi számla kiállítása;
- időpont-egyeztetés kivizsgáláshoz;
- mérőállás bejelentése;
- személyes adatokat nem tartalmazó, általános jellegű információkérés a víziközmű-szolgáltatásról, a díjakról, a jogszabályokról, műszaki kérdésekről;
- személyes adatokat is tartalmazó információkérés a felhasználási helyről, a fogyasztási adatokról, folyószámla állapotáról, a hátralékkezelés állapotáról;
- felhasználói hibabejelentések, panaszok vagy beadványok, kérelmek és igények felvétele;
- tulajdonosváltozás felvezetése;
- igazolás kiadása;
- iratok, dokumentumok kiadása (nyomtatványok, igénylőlapok);
- iratok, dokumentumok átvétele (kérelmek, igénylések).
AZ Infovonalról részletesen
Az ingyenesen tárcsázható DRV-infovonal a nap 24 órájában tájékoztatást nyújt a DRV Zrt. által biztosított szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ügyfélszolgálati munkatársaink hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 7.30-tól 15.30-ig, csütörtökön 7.30-tól 20.00-ig fogadják a hívásokat munkanapokon.
A DRV-infovonal tárcsázása előtt kérjük, készítse elő vízdíjszámláját, szükséges ugyanis a számlán található 10 jegyű felhasználóazonosító szám megadása. A vízmérőállás automatikus rögzítésekor vízmérőjének gyári számát is használnia kell, míg számlaegyenlegének automatikus lekérdezésekor 12 jegyű egyedi folyószámla-azonosító számát kérjük Öntől (amely a számlája 3. oldalán található, szerződéses folyószámla néven).
0. Panaszbejelentés (munkaidőben)
1. Hibabejelentés (0–24)
Az 1-es gomb választása esetén hívását 24 órás diszpécserszolgálatunk fogadja. Itt bejelentheti a meghibásodásokat, illetve a vízellátással kapcsolatos észrevételeit.
2. Mérőállás-bediktálás (0–24)
Mérőállását a nap 24 órájában bármikor rögzítheti ügyintéző nélkül is. Válassza a 2-es menüpontot, majd kövesse az utasításokat. Munkaidőben kérheti ügyintézőnk segítségét a mérőállás rögzítéséhez.
3. Folyószámla-egyenleg lekérdezése (0–24)
A DRV-infovonal segítségével kényelmesen kérhet tájékoztatást aktuális számlaegyenlegéről telefonon. Válassza a 3-as menüpontot, majd kövesse az elhangzó utasításokat. Munkaidőben kérheti ügyintézőnk segítségét folyószámlájával kapcsolatban.
4. Ügyintézés számlázási ügyekben (munkaidőben)
5. Ügyintézés műszaki ügyekben (munkaidőben)
6. Aktuális tájékoztató (0–24)
7. Aktuális tájékoztató (0–24)
8. Aktuális tájékoztató (0–24)
9. Általános ügyintézés (munkaidőben)
Szolgáltatásaink „tone" üzemmódú telefonkészülékekkel vehetők igénybe.
Tájékoztató elektronikus ügyintézési lehetőségekről
Társaságunk az elektronikus ügyintézésről és bizalmi szolgáltatás általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény alapján biztosítja az elektronikus ügyintézést a felhasználók számára.
Társaságunkat a következő elektronikus ügyintézési csatornáinkon érhetik el.
Online ügyfélszolgálatunkon keresztül, a www.vizcenter.hu oldalon az alábbi ügytípusok intézhetők elektronikusan:
- Levelezési cím módosítása
- Névjavítás bejelentése
- Számlák megtekintése
- Számlamásolat kérése
- Közbenső elszámolás készítése
- Szennyvízdíj jóváírásának igénylése
- Locsolási kedvezmény igénylése
- Fizetési és követelési igazolás igénylése
- Átlagfogyasztás módosításának kérelmezése
- Csekk igénylése
- Bankkártyás fizetés
- Ellenőrző leolvasás
- Vízmérőállás-rögzítés
1. A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen (SZÜF) biztosított központi szolgáltatáson keresztül is elérhetők vagyunk:
https://www.magyarorszag.hu/szuf_fooldal#szolgaltatas_lista,KS.DR
2. E-papír-szolgáltatáson keresztül (https://epapir.gov.hu) az alábbi ügyek indíthatók elektronikusan társaságunk felé:
- Egyéb, a közüzemi szolgáltatáshoz kapcsolódó nem számlázási és műszaki bejelentések, észrevételek: tájékoztatáskérések, köszönetnyilvánítás
- Felhasználót érintő adatváltozás bejelentése
- Közüzemi szolgáltatáshoz kapcsolódó műszaki bejelentés
- Közüzemi szolgáltatáshoz kapcsolódó társasházi bejelentés
- Részletfizetési kérelem
- Számlázással kapcsolatos észrevétel, kérelem
- Új ivóvíz- és szennyvízbekötéssel kapcsolatos ügyintézés
- Védendő felhasználókkal kapcsolatos ügyintézés
A portálra való bejelentkezéshez ügyfélkapus regisztráció szükséges. A bejelentkezést követően első lépésként a Dunántúl Regionális Vízmű Zrt.-t kell kiválasztani a címzettek közül. Ezután kiválasztható az ügytípus, majd a levél szövege részben megteheti bejelentését. Amennyiben olyan megkereséssel fordul társaságunkhoz, melynek érdemi ügyintézéséhez kitöltendő nyomtatvány is szükséges, azt lehetőség szerint – a szükséges aláírásokkal ellátva – csatolja a bejelentéséhez.
Elektronikus aláírással nem rendelkező lakossági ügyfeleinknek is lehetőségük van elektronikus aláírást igénylő dokumentumot benyújtaniuk az úgynevezett AVDH- (azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítés) szolgáltatással, a https://niszavdh.gov.hu oldalon keresztül.
3. Csatlakoztunk az Adatváltozás-kezelési Szolgáltatáshoz (AVSZ)
Az e-bejelentő | gyors megoldás adatváltozás bejelentésre és közműátírásra (gov.hu) oldalon ingyenesen, online (vagy akár személyesen kormányablakban), kényelmesen és gyorsan elintézheti a tulajdonosváltozással kapcsolatos átíratását, valamint bejelentheti személyes adatainak megváltozását.
Az online ügyintézéshez ügyfélkapu-regisztráció szükséges.
A felületen a következő változások jelenthetők be:
- Adatváltozás: Személyes adatainak (név, lakcím, e-mail-cím, telefonszám, levelezési cím) megváltozása.
- Felhasználóváltás: A tulajdonosváltással (pl. adásvétel, öröklés, ajándékozás) vagy felhasználóváltozással (pl. bérlet, haszonélvezet, használati jog átengedése) járó átírást egyaránt elvégezheti az e-bejelentőn keresztül. Az átírást intézheti új felhasználóként, régi felhasználóként vagy akár meghatalmazottként eljárva is.
4. Hivatali Kapu
A szolgáltatásunkkal kapcsolatos ügyintézéshez felhasználóink az alábbi, az ügyfélszolgálati ügyintézésre fenntartott Hivatali Kapunkon keresztül kereshetnek meg minket:
Hivatal rövid neve: DRVUGYFSZ
KRID-azonosító: 568257119
Társasági elektronikus kapcsolattartásra szolgáló hivatali tárhelyünk pedig a következő:
Hivatal rövid neve: DRVZRT
KRID: 201374920
5. Üzemszünet, üzemzavar esetén követendő eljárásrend
Üzemszünet, üzemzavar esetén az alternatív elektronikus felhasználói utak igénybevétele javasolt. Az ügyfélkapu mellett további elektronikus ügyintézési módok: e-mail (ugyfelszolgalat@drv.hu), online ügyintézés (Vízcenter applikáció), DRV-honlap (www.drv.hu).