A DRV Zrt. központi elérhetőségei:

Központi cím

A Társaság székhelye:

     Dunántúli Regionális Vízmű Zrt.

8600 Siófok, Tanácsház utca 7.

Postai levélcím:

Dunántúli Regionális Vízmű Zrt.

8601 Siófok, Pf. 59

Telefonos elérhetőség

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
(további információk az alábbiakban találhatók)

06 80 240 240

Központi telefonszám (portaszolgálat):

06 84 501 000

Fax szám:

06 84 501 250

Elektronikus elérhetőség

Elektronikus levélcím:

drv.zrt@drv.hu

Hivatalos elektronikus kapcsolattartásra

szolgáló hivatali tárhely:                                           
DRVZRT, KRID: 201374920


A DRV Zrt. Ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

Telefonos elérhetőség

Hibabejelentés: 06 80 240 240 - 1-es menüpont 0:00- 24:00

Ingyenesen hívható telefonszám:

06 80 240 240

Munkanapokon
7:30-tól 15:30-ig,
csütörtökön 20.00-ig

Faxszám:

06 84 501 299

 

Külföldről hívható telefonszám:

+ 36 84 999 240

Minden nap
0:00–24:00

Automata szolgáltatásaink:

mérőállás-bediktálás,
folyószámlaegyenleg-lekérdezés,
általános tájékoztatások

 

Elektronikus elérhetőség

Elektronikus levélcímünk:

ugyfelszolgalat@drv.hu

 

Online szolgáltatásaink:

www.vizcenter.hu

 

Ügyfélkapus ügyintézés:

www.magyarorszag.hu

Formanyomtatvány erről a  linkről tölthető le

 

Postai levélcím

Levélcím:

DRV Zrt. Ügyfélszolgálat, 8601 Siófok, Pf. 888

 

 

Személyes ügyintézés céljából az alábbi ügyfélszolgálati irodát, fiókirodákat és információs pontokat keresheti fel:

Ügyfélszolgálati iroda

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Siófok
Fő u. 39/A.

8.00-15.00

8.00-14.00

8.00-15.00

8.00-20.00

8.00-14.00

 

Ügyfélszolgálati fiókirodák

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Barcs
Bimbó u. 6.

8.00-15.00

---

8.00-15.00

8.00-18.00

---

Balatonfüred
Kossuth u. 33.

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-18.00

8.00-12.00

Dombóvár
Hunyadi tér 2.

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-18.00

8.00-12.00

Fonyód
Ady Endre u. 7.

8.00-15.00

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Keszthely
Vaszary K. u. 13.

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-18.00

8.00-12.00

Nagyatád
Zrínyi u. 78.

8.00-15.00

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Tapolca
Dózsa György u. 30.

8.00-15.00

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Siklós
Felszabadulás u. 76.

8.00-15.00

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Tamási
Rákóczi u. 35-37.

8.00-15.00

---

---

8.00-18.00

---

Velence
Szabolcsi u. 40.

8.00-15.00

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

 

Információs pontok

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Bóly
Hősök tere 12.

---

8.00-15.00

---

---

---

Kaposvár
Béke u. 41.

8.00-15.00

---

8.00-15.00

---

---

Marcali
Kossuth L. u. 49.

8.00-15.00

8.00-15.00

---

---

8.00-14.00

Fonyódon és Velencén a június 1. és augusztus 31. közötti időszakban kedden és szerdán is fogadjuk a felhasználókat 8.00-15.00 között.

A siófoki irodában készpénzes és bankkártyás, Balatonfüred, Keszthely és Dombóvár fiókirodákban bankkártyás befizetésre van lehetőség.

A felhasználási helytől függetlenül bármely ügyfélszolgálati irodában, fiókirodában vagy információs ponton intézheti ügyeit. Felhasználóinkat érkezési sorrendben fogadjuk.

Személyes ügyfélszolgálaton keresztül intézhető ügyek:

  • felhasználói adatok módosítása;
  • részszámlamennyiség módosítása;
  • mérőállás bejelentése;
  • személyes adatokat nem tartalmazó, általános jellegű információkérés a víziközmű-szolgáltatásról, a díjakról, a jogszabályokról, műszaki kérdésekről;
  • személyes adatokat is tartalmazó információkérés a felhasználási helyről, a fogyasztási adatokról, folyószámla állapotáról, a hátralékkezelés állapotáról;
  • felhasználói hibabejelentések, panaszok vagy beadványok, kérelmek és igények felvétele;
  • iratok, dokumentumok kiadása (nyomtatványok, igénylőlapok);
  • iratok, dokumentumok átvétele (kérelmek, igénylések).

Infovonalról részletesen

Az ingyenesen tárcsázható DRV INFOVONAL a nap 24 órájában tájékoztatást nyújt a DRV Zrt. által biztosított szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ügyfélszolgálati munkatársaink hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 7.30-tól 15.30-ig, csütörtökön 7.30-tól 20.00-ig fogadják a hívásokat munkanapokon.

A DRV INFOVONAL tárcsázása előtt kérjük, készítse elő vízdíjszámláját, szükséges ugyanis a számlán található 10-jegyű partnerazonosító szám megadása. A vízmérőállás automatikus rögzítésekor vízmérőjének gyári számát is használnia kell, míg számlaegyenlegének automatikus lekérdezésekor 8-jegyű egyedi folyószámla-azonosító számát kérjük Öntől.

A 06 80/240-240 tárcsázását követően, telefonkészüléke nyomógombjai segítségével az alábbi menüpontok közül választhat:

0. Panaszbejelentés (munkaidőben)

1. Hibabejelentés (0-24)

Az 1-es gomb választása esetén hívását 24 órás diszpécserszolgálatunk fogadja. Itt bejelentheti a meghibásodásokat, illetve a vízellátással kapcsolatos észrevételeit.

2. Mérőállás-bediktálás (0-24)

Mérőállását a nap 24 órájában bármikor rögzítheti ügyintéző nélkül is. Válassza a 2-es menüpontot, majd kövesse az utasításokat. Munkaidőben kérheti ügyintézőnk segítségét a mérőállás rögzítéséhez.

3. Folyószámla-egyenleg lekérdezése (0-24)

A DRV INFOVONAL segítségével kényelmesen kérhet tájékoztatást aktuális számlaegyenlegéről telefonon. Válassza a 3-as menüpontot, majd kövesse az elhangzó utasításokat. Munkaidőben kérheti ügyintézőnk segítségét folyószámlájával kapcsolatban.

4. Ügyintézés számlázási ügyekben (munkaidőben)

5. Ügyintézés műszaki ügyekben (munkaidőben)

6. Aktuális tájékoztató (0-24)

7. Aktuális tájékoztató (0-24)

8. Aktuális tájékoztató (0-24)

9. Általános ügyintézés (munkaidőben)

Szolgáltatásaink „tone" üzemmódú telefonkészülékekkel vehetők igénybe.