A DRV Zrt Ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

Telefonos elérhetőség

Hibabejelentés: 06 40 240 240 - 1-es menüpont 0:00- 24:00

Ingyenesen hívható telefonszám:

06 40 240 240

Munkanapokon
7:30-tól 15:30-ig,
csütörtökön 20.00 óráig

Fax szám:

06 84 501 299

 

Külföldről hívható telefonszám:

00 36 84 501 900

Minden nap
0:00- 24:00

Automata szolgáltatásaink:

mérőállás bediktálás,
folyószámla egyenleg lekérdezés,
általános tájékoztatások

 

Elektronikus elérhetőség

Elektronikus levélcímünk:

ugyfelszolgalat@drv.hu

 

Online szolgáltatásaink:

mérőállás bediktálás,
csekk pótlásának kérése,
folyószámla egyenleg lekérdezése,
részszámlában szereplő fogyasztás,
adatváltozás bejelentés,
előzetes díjkalkuláció

 

Ügyfélkapus ügyintézés:

www.magyarorszag.hu

Formanyomtatvány az alábbi linken tölthető le

 

Postai levélcím

Levélcím:

DRV Zrt. Ügyfélszolgálat 8601 Siófok, Pf.:888

 

 

Személyes ügyintézés céljából az alábbi Ügyfélszolgálati Irodát, Fiókirodákat és Információs Pontokat keresheti fel:

Ügyfélszolgálati Iroda

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Siófok
Fő u. 39/A.

8.00-14.00

8.00-14.00

8.00-14.00

8.00-20.00

8.00-14.00

 

Ügyfélszolgálati Fiókirodák

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Barcs
Bimbó u. 6.

---

---

8.00-15.00

8.00-18.00

---

Balatonfüred
Kossuth u. 33.

8.00-12.00

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-18.00

8.00-12.00

Dombóvár
Hunyadi tér 2.

8.00-12.00

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-18.00

8.00-12.00

Fonyód
Ady Endre u. 7.

---

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Keszthely
Vaszary K. u. 13.

8.00-12.00

8.00-15.00

8.00-15.00

8.00-18.00

8.00-12.00

Nagyatád
Zrínyi u. 78.

---

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Tapolca
Dózsa György u. 30.

8.00-12.00

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Siklós
Felszabadulás u. 76.

---

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Tamási
Rákóczi u. 35-37.

---

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

Velence
Szabolcsi u. 40.

---

---

---

8.00-18.00

8.00-12.00

 

Információs Pontok

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Bóly
Hősök tere 12.

---

8.00-15.00

---

---

---

Kaposvár
Béke u. 41.

---

---

8.00-15.00

---

---

Marcali
Kossuth L. u. 49.

8.00-12.30
13.00-15.00

---

8.00-12.30
13.00-15.00

---

---

Fonyódon és Velencén június 01. és augusztus 31. közötti időszakban kedden és szerdán is fogadjuk a Felhasználókat 8.00-15.00 óra között.

Siófoki irodában készpénzes, és bankkártyás, Balatonfüred, Keszthely és Dombóvár fiókirodákban bankkártyás befizetésre van lehetőség.

A felhasználási helytől függetlenül, bármely ügyfélszolgálati irodában, fiókirodában vagy információs ponton intézhetik Felhasználóink az ügyeiket. Felhasználóinkat érkezési sorrendben fogadjuk, de előzetes időpont foglalásra van lehetőség, nyitva tartási időben az idopont@drv.hu címre küldött levéllel, a kért időpontot megelőzően legalább 3 munkanappal.

Kérjük megadni a kiválasztott ügyfélszolgálati irodát, a lefoglalandó időpontot, a felhasználási hely címét, 10 jegyű partnerazonosító számát, és telefonos elérhetőségét.  Munkatársunk visszajelez Önnek az időponttal kapcsolatban.

Személyes ügyfélszolgálaton keresztül intézhető ügyek:

  • felhasználói adatok módosítása;
  • részszámla-mennyiség módosítása;
  • számla módosítás:
  • mérőállás bejelentése;
  • személyes adatokat nem tartalmazó, általános jellegű információkérés a víziközmű-szolgáltatásról, a díjakról, a jogszabályokról, műszaki kérdésekről;
  • személyes adatokat is tartalmazó információkérés a felhasználási helyről, a fogyasztási adatokról, folyószámla állapotáról, a hátralékkezelés állapotáról;
  • felhasználói hibabejelentések, panaszok vagy beadványok, kérelmek és igények felvétele;
  • iratok, dokumentumok kiadása (nyomtatványok, igénylőlapok);
  • iratok, dokumentumok átvétele (kérelmek, igénylések).

Info vonalról részletesen

Ingyenesen tárcsázható DRV INFO VONAL a nap 24 órájában tájékoztatást nyújt a DRV Zrt. által biztosított szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ügyfélszolgálati munkatársaink hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 7.30-tól 15.30-ig, csütörtökön 7.30-tól 20.00 óráig fogadják a hívásokat munkanapokon.

A DRV INFO VONAL tárcsázása előtt, kérjük, készítse elő vízdíjszámláját, szükséges ugyanis a számlán található 10 jegyű partnerazonosító szám megadása. A vízmérőállás automatikus rögzítésekor vízmérőjének gyári számát is használnia kell, míg számlaegyenlegének automatikus lekérdezésekor 8 jegyű egyedi folyószámla-azonosító számát kérjük Öntől.

A 06 40 / 240 – 240 tárcsázását követően, telefonkészüléke nyomógombjai segítségével az alábbi menüpontok közül választhat:

1. Hibabejelentés (0-24)

Az 1-es gomb választása esetén hívását 24 órás diszpécserszolgálatunk fogadja. Itt bejelentheti a meghibásodásokat, illetve a vízellátással kapcsolatos észrevételeit.

2. Mérőállás bediktálás (0-24)

Mérőállását a nap 24 órájában bármikor rögzítheti ügyintéző nélkül is. Válassza a 2-es menüpontot, majd kövesse az utasításokat. Munkaidőben kérheti ügyintézőnk segítségét a mérőállás rögzítéséhez.

3. Folyószámla egyenleg lekérdezése (0-24)

A DRV Info Vonal segítségével kényelmesen kérhet tájékoztatást aktuális számlaegyenlegéről telefonon. Válassza a 3-as menüpontot, majd kövesse az elhangzó utasításokat. Munkaidőben kérheti ügyintézőnk segítségét folyószámlájával kapcsolatban.

4. Általános tájékoztatás (0-24)

A 4-es gomb választása esetén az alábbi témákban kaphat általános tájékoztatást a nap 24 órájában:

Munkaidőben kérheti ügyintézőnk segítségét a fenti témákkal kapcsolatban.

5. Számlával és folyószámlával kapcsolatos ügyintézés (munkaidőben)

Az 5-ös gomb választása esetén ügyfélszolgálati munkatársunktól kérhet felvilágosítást a vízdíjszámlára, illetve folyószámlára vonatkozó ügyekben.

6. Műszaki jellegű ügyintézés (munkaidőben)

A 6-os gomb választása esetén ügyfélszolgálati munkatársunktól kérhet felvilágosítást műszaki jellegű ügyekre vonatkozóan.

7. Időpont-egyeztetések (munkaidőben)

A 7-es gomb választása esetén ügyfélszolgálati munkatársunk időpontot egyeztet Önnel helyszíni kivizsgálás, hitelesítési célú vízmérőcsere, hitelesítési célú mellékmérő csere utáni plombálás céljából.

8. Társasházi közös képviselőknek (munkaidőben)

A 8-as gomb választása esetén közvetlenül ezen a szakterületen jártas ügyfélszolgálati munkatársunk fogadja a közös képviselők hívását.

9. Aktuális tájékoztatók (0-24)

A 9-es gomb választása esetén meghallgathatja a DRV Zrt. aktuális Felhasználóknak szóló tájékoztatásait, akcióit, egyéb felhívásait.

Szolgáltatásaink „tone" üzemmódú telefonkészülékekkel vehetők igénybe.