Nyomtatóbarát verzió  
Szolgáltatás szüneteltetése, megszüntetése Fogyasztó kérésére

Ebben a rovatban a szolgáltatás szüneteltetésének, megszüntetésének ügyintézési menetét mutatjuk be.


Jelmagyarázat

Információ, tájékoztató a honlapon

Telefonon intézhető vagy tájékoztatás kérhető

E-mailben küldhető

Postai levélben intézhető

Személyesen intézhető

Letölthető dokumentum

Ügyintézés során időpont-egyeztetés szükséges

Külön díj fizetendő a szolgáltatásért

A szolgáltatás megszüntetése az ingatlan leválasztását jelenti a törzshálózatról a bekötővezeték közterületi szakaszán. A szüneteltetés a bekötővezeték vízmérőaknában való ledugózása. Szüneteltetés legfeljebb 6 hónapos időszakra igényelhető.

A szolgáltatás szüneteltetésével/megszüntetésével kapcsolatban részletes tájékoztatást az ikonokra kattintva talál.

A szolgáltatás szüneteltetésének/megszüntetésének ügyintézési menete a következő:

1.       A szolgáltatás szüneteltetését/megszüntetését az e célra rendszeresített formanyomtatvány kitöltésével és az előírt mellékletekkel együtt ügyfélszolgálatunknak történő leadásával/megküldésével igényelheti. A megrendelőhöz csatolnia kell a szüneteltetés/megszüntetés díjának befizetéséről szól csekkmásolatot vagy banki teljesítési igazolást.

2.       Hiánytalan dokumentáció esetén ügyfélszolgálatunk telefonon időpontot egyeztet Önnel a megrendelőn megadott telefonszámon.

3.       Az egyeztetett időpontban végrehajtjuk a szüneteltetést/megszüntetést az alábbiak szerint:

4.      Közös mérőleolvasás alapján, az utolsó számlázott mérőállástól a záró mérőállásig a fogyasztásáról, valamint a szüneteltetés/megszüntetés díjáról Társaságunk számlát küld az Ön részére postai úton.


A rovat további cikkei:


Készítette: Wildom.