Nyomtatóbarát verzió  
Hitelesítési mérőcsere a DRV kezdeményezésére

Ebben a rovatban a DRV által kezdeményezett hitelesítési célú vízmérőcsere ügyintézésének menetét mutatjuk be.


Jelmagyarázat

Információ, tájékoztató a honlapon

Postai levélben intézhető

Telefonon tájékoztatás kérhető

Ügyintézés során időpont-egyeztetés szükséges


A bekötési vízmérőt a Szolgáltatónak 4 évente saját költségén le kell cserélnie hitelesítés céljából.

A bekötési vízmérő hitelesítési célú cseréjének ügyintézési menete:

1.       A bekötési vízmérő cseréjének tervezett időpontjáról írásos kiértesítést küld a DRV Zrt. az érintett Felhasználónak.

2.       Kérjük, hogy amennyiben a felajánlott időpont nem megfelelő, szíveskedjen a megjelölt időpontot legalább három munkanappal megelőzően a helyi tarifával hívható DRV INFO Vonal (06 40 240 240) 7-es menüpontjának választása után új időpontot egyeztetni.

3.       A DRV fényképes igazolvánnyal rendelkező munkatársai a kiértesített/egyeztetett időpontban kicserélik a vízmérőt a Felhasználó vagy meghatalmazottja jelenlétében a fogyasztási helyen. Amennyiben megbízott van jelen a vízmérő cseréjénél, a kiértesítőn szereplő – értelemszerűen kitöltött és aláírt – meghatalmazást át kell adni munkatársainknak. Felhívjuk Felhasználóink figyelmét a vízmérőcserét rögzítő bizonylat aláírása előtt a kiszerelt mérő állásának gondos ellenőrzésére!

4.       A DRV Zrt. ügyfélszolgálata rögzíti a mérőcsere bizonylaton szereplő adatokat a nyilvántartásban.

Kérjük Felhasználóinkat, hogy a soron következő elszámoló számlában ellenőrizzék a cserebizonylaton is rögzített záró és induló mérőállásokat!


A rovat további cikkei:


Készítette: Wildom.