Nyomtatóbarát verzió  
Részletfizetési kérelem

Ebben a rovatban a részletfizetési kérelem ügyintézését mutatjuk be.


Jelmagyarázat

Információ, tájékoztató a honlapon

Postai levélben intézhető

E-mailben küldhető

Személyesen intézhető

Telefonon tájékoztatás kérhető

Az ikonokra/linkekre kattintva bővebb információt talál.


Ha valamilyen okból a Fogyasztónak a korábbi időszakokhoz képest magasabb végösszegű számla kerül kiküldésre, akkor a tartozás rendezése érdekében a Fogyasztó részletfizetési kérelemmel fordulhat ügyfélszolgálatunkhoz.

A részletfizetési kérelem ügyintézésének menete:

1. A részletfizetési kérelmet írásban kell jelezni ügyfélszolgálatunknak az azonosításhoz szükséges adatok (pl. partnerazonosító szám, számla száma, igényelt részletek száma, stb.) megadásával az alábbi módok egyikén::

2. A DRV Zrt. a benyújtott részletfizetési kérelmet az alábbi szempontok alapján bírálja el.

Nem adható részletfizetési kedvezmény annak a fogyasztónak,

A kérelem elbírálása alapján,

3. A Fogyasztó a 2. pontban leírt engedélyezés alapján köteles a tartozását kiegyenlíteni. Amennyiben bármely részlet határidőre történő befizetése elmarad, a tartozás azonnal egy összegben ismét esedékessé válik a szankciókkal (késedelmi kamat) együtt, illetve a fogyasztó újabb részletfizetési kérelme elutasításra kerül. A részletek fizetése mellett a mindenkor esedékes számlákat is ki kell egyenlíteni.


A rovat további cikkei:


Készítette: Wildom.