Nyomtatóbarát verzió  
Mérőállás bejelentése

Ebben a rovatban a mérőállás bejelentés ügyintézésének menetét mutatjuk be.


Jelmagyarázat

Információ, tájékoztató a honlapon

Honlapon intézhető űrlap kitöltésével

E-mailben küldhető

Telefonon intézhető

Személyesen intézhető

Postai levélben intézhető

Ügyfélkapus ügyintézés

Ügyfélkapus ügyintézés

Az ikonokra/linkekre kattintva bővebb információt talál.


A mérőállás bejelentés ügyintézésének menete:

1. A Fogyasztó az alábbi csatornák egyikén bejelenti a mérőállását a kért azonosító adatok (pl. partnerazonosító szám, leolvasás dátuma, stb.) megadásával:

Ügyfélkapus ügyintézés

 A levélben történő adatközlésnél kérjük, vegye figyelembe a postai átfutási időt.

2. A DRV Zrt. rögzíti a bejelentett mérőállást a nyilvántartásában és a következő turnus elszámoló számlát ennek megfelelően állítja ki.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben a bejelentett mérőállás alacsonyabb, mint a nyilvántartásunkban szereplő utolsó elszámolt mérőállás, akkor a mérőállás csak ügyintéző közreműködésével rögzíthető rendszerünkben. Jelentős mértékű eltérés esetén a mérőállás elfogadását a DRV Zrt. egyeztetett időpontban lebonyolított ellenőrző mérőleolvasáshoz kötheti.

Vízmérő-leolvasás információk a honlapon 


A rovat további cikkei:


Készítette: Wildom.