ÜGYFÉLELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS

A Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. ügyfélszolgálati irodáiban, információs pontjain és honlapján is várja Fogyasztói visszajelzését, hogy ezek alapján javítani, fejleszteni tudjuk szolgáltatásainkat.
Kérjük, töltse ki kérdőívünket, ossza meg velünk észrevételeit!

Kérem, az alábbi kérdéseket értékelje egy ötös skálán, ahol:
1-es jelentése: egyáltalán nem elégedett,
5-ös: teljes mértékben elégedett,
NT: nem tudja megítélni!
Az egyes kérdések részletes magyarázatát az információs ikonra állva láthatja!


1. Elégedett-e a vízszolgáltatással?

1  2  3  4  5  NT 

2. Elégedett-e a csatornaszolgáltatással?

1  2  3  4  5  NT 

3. Elégedett-e a szolgáltatott ivóvíz minőségével?

1  2  3  4  5  NT 

4. Elégedett-e a hibaelhárítással?

1  2  3  4  5  NT 

5. Elégedett-e a szolgáltatója szakembereivel?

1  2  3  4  5  NT 

6. Hogyan minősítené szolgáltatóját aszerint, hogy mennyire ügyfélbarát?

1  2  3  4  5  NT 

7. Elégedett-e szolgáltatója reklamáció-kezelési tevékenységével?

1  2  3  4  5  NT 

8. Elégedett-e szolgáltatója ügyfélszolgálatának egyéb esetekben (reklamáción kívüli) ügyintézésével?
(pl.: új csekk kérése, mérőóra állás bejelentése, fogyasztó változás, számlázási cím változása, stb.)

1  2  3  4  5  NT 

9. Elégedett-e szolgáltatója leolvasás-számlázási rendszerével?

1  2  3  4  5  NT 

10. Elégedett-e szolgáltatója kommunikációs csatornáival? (Azokkal az eszközökkel, melyekkel a fogyasztó elérheti szolgáltatóját)
(Azokkal az eszközökkel, melyekkel a fogyasztó elérheti szolgáltatóját)

1  2  3  4  5  NT 

11. Elégedett-e szolgáltatója tájékoztatási módszereivel? (Azokkal az eszközökkel, melyekkel a szolgáltató eléri a fogyasztóit)
(Azokkal az eszközökkel, melyekkel a szolgáltató eléri a fogyasztóit)

1  2  3  4  5  NT 

12. Összességében mennyire elégedett szolgáltatójával?

1  2  3  4  5  NT

13. Melyik szolgáltatásunkat veszi igénybe?

Víz  Csatorna  Mindkettő 

AZ ÖN FOGYASZTÁSI HELYE

Biztonsági kód

Írja be a képen látható biztonsági kódot 

Új kód kérése


Készítette: Wildom.