Nyomtatóbarát verzió  
INFO VONAL

Ebben a menüpontban Társaságunk telefonos ügyfélkiszolgáló rendszerével kapcsolatban talál információkat. Amennyiben az általános tájékoztató információkat meg akarja hallgatni, akkor kattintson a felső vízszintes menüsorban található másik linkre.



A helyi hívás díjával tárcsázható DRV INFO VONAL a nap 24 órájában tájékoztatást nyújt a DRV Zrt. által biztosított szolgáltatásokkal kapcsolatban, és kényelmes ügyintézést tesz lehetővé Fogyasztóink számára.

Ügyfélszolgálati munkatársaink hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 7.30-tól 15.30-ig, csütörtökön* 7.30-tól 20.00 óráig fogadják a hívásokat munkanapokon, automata információs szolgáltatásunk és az önkiszolgáló menüpontok pedig éjjel-nappal bármikor igénybe vehetők.

A DRV INFO VONAL tárcsázása előtt, kérjük, készítse elő vízdíjszámláját, számos ügytípus intézéshez szükséges ugyanis a számlán található 10 jegyű partnerazonosító szám és egyéb adatok megadása. A vízmérőállás automatikus rögzítésekor vízmérőjének gyári számát is használnia kell, míg számlaegyenlegének automatikus lekérdezésekor 8 jegyű egyedi folyószámla-azonosító számát kérjük Öntől.

A 06 40 / 240 – 240 tárcsázását követően, telefonkészüléke nyomógombjai segítségével az alábbi menüpontok közül választhat:

1. Hibabejelentés (0-24)

Az 1-es gomb választása esetén hívását a 24 órás diszpécserszolgálathoz irányítjuk. 

Itt bejelentheti a meghibásodásokat, illetve a vízellátással kapcsolatos észrevételeit.

2. Mérőállás bediktálás (0-24)

Mérőállását a nap 24 órájában bármikor rögzítheti ügyintéző nélkül is. Válassza a 2-es menüpontot, majd nyomja meg az 1-es gombot.

A telefon nyomógombjai segítségével adja meg:

Automata rendszerünk rögzíti mérőállását.

Munkaidőben (7.30 – 15.30)* kérheti ügyintézőnk segítségét a mérőállás rögzítéséhez.

3. Folyószámla egyenleg lekérdezése (0-24)

A DRV Info Vonal segítségével kényelmesen kérhet tájékoztatást aktuális számlaegyenlegéről telefonon. Válassza a 3-as menüpontot, majd nyomja meg az 1-es gombot!

Adja meg a telefon nyomógombjai segítségével a számlán található 8 jegyű folyószámla számát!

Automata rendszerünk tájékoztatja egyenlegéről.

Munkaidőben (7.30 – 15.30)* kérheti ügyintézőnk segítségét a számlaegyenleg lekérdezéséhez.

A linkre kattintva általános tájékoztatóinkat meg is hallgathatja!4. Általános tájékoztatás (0-24)

A 4-es gomb választása esetén az alábbi témákban kaphat általános tájékoztatást a nap 24 órájában:

Munkaidőben (7.30 – 15.30)* ügyfélszolgálati munkatársunk segítségét is kérheti a felsorolt témákkal kapcsolatban.

 5. Számlával és folyószámlával kapcsolatos ügyintézés (7.30-15.30)*

Az 5-ös gomb választása esetén ügyfélszolgálati munkatársunktól kérhet felvilágosítást a vízdíjszámlára, illetve folyószámlára vonatkozó ügyekben:

- a számlán szereplő mérőállással, az elszámolt fogyasztással, az alkalmazott díjakkal, továbbá a számlán szereplő bármely számlaadattal, valamint a folyószámla-kezeléssel kapcsolatban.

Ez a menüpont csak munkaidőben választható.

6. Műszaki jellegű ügyintézés (7.30-15.30)*

A 6-os gomb választása esetén ügyfélszolgálati munkatársunktól kérhet felvilágosítást műszaki jellegű ügyekre vonatkozóan:

- a vízmérő helytelen, illetve rendellenes működésével, a belső (házi) hálózati meghibásodásokkal, a vízminőséggel, a nyomással, a vízvételezés vagy a csatornamű használatának zavartatásával, a szagszennyezéssel, valamint a szolgáltatás minőségével (pl. aknában vízelfolyás, kötőcső meghibásodás, stb.) kapcsolatban.

Ez a menüpont csak munkaidőben választható.

7. Időpont-egyeztetések (7.30-15.30)*

A 7-es gomb választása esetén ügyfélszolgálati munkatársunk időpontot egyeztet Önnel:

  • helyszíni kivizsgálás,
  • hitelesítési célú vízmérőcsere,
  • hitelesítési célú mellékmérő csere utáni plombálás, nyilvántartásba vétel céljából,

illetve egyéb műszaki ügyekben megadja az illetékes üzemvezetőséggel történő kapcsolatfelvételre vonatkozó elérhetőségeket.

Ez a menüpont csak munkaidőben választható.

8. Társasházi közös képviselőknek (7.30-15.30)*


A 8-as gomb választása esetén közvetlenül ezen a  szakterületen jártas ügyfélszolgálati munkatársunk fogadja a közös képviselők hívását.

  • főmérős-mellékmérős elszámolású felhasználási helyek ügyintézése
  • lakóközösségek tulajdonában levő társasházak, társas nyaralók, lakóparkok, üzletházak vízellátásának és csatornaszolgáltatásának, illetve a fő- és mellékmérő kapcsolatainak elszámolásával összefüggő megkeresések intézése 

Ez a menüpont csak munkaidőben választható.

9. Aktuális tájékoztatók  (0-24)

A 9-es gomb választása esetén meghallgathatja a DRV Zrt. aktuális fogyasztóknak szóló tájékoztatásait, akcióit, egyéb felhívásait.




Szolgáltatásaink „tone” üzemmódú telefonkészülékekkel vehetők igénybe.

Hívása fontos számunkra! - Visszahívás kérése

Ügyintézőnk kapcsolása munkanapokon rendszerint kevesebb, mint egy percen belül megtörténik. Amennyiben az egy időpontban beérkező hívások száma ezt szükségessé teszi, rendszerünk felkínálja Önnek a lehetőséget, hogy visszahívást kérjen.

A visszahívás igénybevételéhez a telefonkészülék nyomógombjainak segítségével meg kell adnia azt a telefonszámot, melyre a visszahívást kéri. A gördülékeny ügyintézés érdekében Fogyasztóinktól a 10 jegyű partnerazonosító számot is bekérjük.

A rögzített visszahívás kérelem alapján munkatársunk megkísérli felvenni Önnel a kapcsolatot, és legkésőbb a következő munkanapon egy alkalommal visszahívja a megadott telefonszámot.

Bízunk abban, hogy új szolgáltatásunkkal tovább javítjuk ügyfélszolgálatunk elérhetőségét, megkönnyítjük a kapcsolatfelvételt és kivívjuk Fogyasztóink elégedettségét!

A hét melyik munkanapján könnyebb ügyintézőhöz kerülni?

Mikor érdemes telefonálni adott napon belül?

Az ügyintézés egyszerűsítése érdekében töltse le és használja a DRV INFO Vonalról készített kiadványunkat!

Töltse le a DRV Zrt. telefonos ügyfélszolgálatáról készített kiadványt PDF formátumban!

Külföldről a DRV Zrt. Ügyfélszolgálata az alábbi telefonszámon érhető el:

00 36 84 501 900



A rovat további cikkei:



Készítette: Wildom.