Vissza

Tájékoztatás ügyfélszolgálatunk átmeneti szüneteléséről

Tisztelt Felhasználónk!

Ezúton szeretnénk felhívni figyelmét, hogy 2018. február 2. 14:00 és 2018. február 6. 07:00 között informatikai átállások történnek, ezért online ügyfélszolgálatunk ügyintézése, valamint telefonos ügyfélszolgálatunk 2-es (mérőállás bejelentés), illetve 3-as menüpontja (folyószámla egyenleg lekérdezés) szünetelni fog.
Mérőállás bejelentésre személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban vagy telefonos ügyfélszolgálatunk 4-es menüpontjában (ügyintézés számlázási ügyekben) van lehetősége a fenti időszakban.
Számláit továbbra is kiegyenlítheti banki átutalással, vagy személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban.

A fenti időszakban adategyeztetésre, igénybejelentésre lesz lehetősége személyesen az ügyfélszolgálati irodáinkban, valamint telefonon online nem intézhető ügyekkel kapcsolatban is. A fenti időszakban adatmódosításra nem lesz lehetősége, de ezzel kapcsolatos igényeit rögzítjük.

A fenti időszakban online elérhető funkciók:

Díjkalkulátor: http://www.drv.hu/dijkalkulator
E-számla regisztráció: http://www.drv.hu/e-szamla-ugyintezes

Telefonos elérhetőségek:

Műszaki hibabejelentés (0-24 órában): 06 (80) 240 240 1-es menüpont
Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége: 06 (80) 240 240
Telefonos ügyintézőink munkanapokon, 07.30 és 15.30 óra között, csütörtökön 7.30 és 20.00 óra között érhetőek el.

Személyes ügyfélszolgálati irodáink elérhetőségéről és nyitvatartási rendjéről bővebb információt a honlapunkon(http://www.drv.hu/elerhetosegeink), illetve a Vízcenter oldalán talál (https://www.vizcenter.hu/drv/szemelyes_ugyfelkapcsolat).

A felmerülő kellemetlenségek miatt szíves elnézését kérjük!

Türelmét és megértését előre is köszönjük!
DRV Zrt.


A+ A-