Vissza

Központi telefonszám átirányítása a DRV-infovonalra

Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus-járvány okozta helyzet miatt újabb intézkedésig bezártuk siófoki székházunkat, így 2020. március 25-től a DRV Zrt. központi telefonszámát (06 84 501 000) átmenetileg átirányítottuk a 06 80 240 240-es infovonalra. Kérjük, hogy amennyiben a székházban dolgozó munkatársaink közvetlen telefonszámát ismerik, tárcsázzák azt, ha a mellékszámot nem tudják, abban az esetben pedig írjanak e-mailt közvetlenül a kollégánknak vagy a drv.zrt@drv.hu e-mail-címre. Felhívjuk figyelmüket, hogy a call centerben nincs lehetőség ismert mellék továbbtárcsázására, és a call centeres ügyintéző sem tud továbbkapcsolni.

Amennyiben a 06 84 501 000-s telefonszámra érkezik konkrét személyt kereső telefonhívás, az ügyfélszolgálati munkatárs elkéri a telefonáló adatait (nevét, telefonszámát vagy az e-mail-címét), és továbbítja az érintett kollégánknak, aki felveszi a kapcsolatot a betelefonálóval.

Figyelmükbe ajánljuk, hogy a 06 80 240 240-es infovonalunkat változatlanul, továbbra is a megszokott időpontban tudják hívni – munkanapokon 7:30-tól 15:30-ig, csütörtökön 20.00-ig.

A 06 80 240 240-es DRV-infovonal tárcsázását követően, telefonkészüléke nyomógombjai segítségével az alábbi menüpontok közül választhat:

0. Panaszbejelentés (munkanapokon 7:30-tól 15:30-ig, csütörtökön 20.00-ig)

1. Hibabejelentés (0-24)

2. Mérőállás-bediktálás (0-24)

3. Folyószámla-egyenleg lekérdezése (0-24)

4. Ügyintézés számlázási ügyekben (munkanapokon 7:30-tól 15:30-ig, csütörtökön 20.00-ig)

5. Ügyintézés műszaki ügyekben (munkanapokon 7:30-tól 15:30-ig, csütörtökön 20.00-ig)

6. Aktuális tájékoztató (0-24)

7. Aktuális tájékoztató (0-24)

8. Aktuális tájékoztató (0-24)

9. Általános ügyintézés (munkanapokon 7:30-tól 15:30-ig, csütörtökön 20.00-ig)

 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a 0-tól 24 óráig hívható 1-es, hibabejelentés menüpont kizárólag meghibásodások bejelentésre szolgál, munkatársaink más ügyintézésben nem tudnak segíteni.

A fenti elérhetőségen kívül az ugyfelszolgalat@drv.hu e-mail-címen, vagy a www.drv.hu honlapunkról elérhető online ügyfélszolgálaton (www.vizcenter.hu) keresztül is tudják ügyeiket intézni. Utóbbi esetében mobiltelefonon is többféle ügytípus elintézhető munkatársi közreműködés nélkül, ami jelen helyzetben meggyorsíthatja ügyeik bejelentését, elintézését.

Köszönjük megértésüket és segítő együttműködésüket.

Tisztelettel:

Dunántúli Regionális Vízmű Zrt.

 

Friss hírekért, aktualitásokért kövesse Facebook-oldalunkat is!


A+ A-