Vissza

A felhasználói elégedettséget vizsgálja a MEKH

Ismételten felhívjuk tisztelt Felhasználóink figyelmét arra, hogy a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) 2018. július 1-től a víziközmű-szolgáltatók tevékenységével kapcsolatos felhasználói elégedettséget is vizsgálja. A felmérés célja a felhasználók magasabb szintű kiszolgálása, ezért 2018. szeptemberétől a DRV Zrt. szolgáltatási területén felhasználói elégedettségi felmérésre kerül sor.

Az interjú keretében zajló kérdőíves megkérdezést a Kutatópont Kft. munkatársai végzik.

Célunk, hogy objektív visszajelzést kapjunk lakossági és közületi felhasználóink elégedettségéről, megismerjük véleményüket, igényeiket.

Tisztelettel kérjük, hogy válaszaival Ön is járuljon hozzá az elégedettségmérés sikeres lebonyolításához, folyamataink, működésünk fejlesztéséhez.

A felmérésről bővebb információ az alábbi linken olvasható:

http://mekh.hu/kozeppontban-a-fogyasztok

Közreműködését előre is köszönjük!


A+ A-